vrijdag 29 juli 2011

Als je van tuinieren houdt...

...bel 0900-HARK.
Tevergeefs heb ik ongeveer 2 uur mijn tijd besteed aan groen verwijderen. Ik heb aan planten getrokken, aan gras getrokken, enthousiast geharkt en mijn armen gewikkeld in brandnetels.
Heel leuk allemaal, maar de natuur is het hier niet helemaal mee eens. De wortels en de grond laten duidelijk zien dat ze soulmates for life zijn. Want nu, zo'n 2 maanden verder, kan ik het levende groen weer in volle glorie aanschouwen.

Ik weet dat we allemaal moeten strijden om de woonplaats van Tarzan te behouden, maar ik weet zeker dat zelfs hij deze rimboe niet zal accepteren. Rijden op een olifant kan je hier namelijk niet doen, rijden op slak wel. Ieder zijn hobby natuurlijk, maar niet die van mij.

Ik kijk uit naar de vele steunende telefoontjes, dankjulliewelallemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten