maandag 22 augustus 2011

Slimme knager

Ik heb vandaag wat geleerd.
Ik zet nooit meer een zak konijnenvoer bovenop het konijnenhok.
Konijn is namelijk groter en slimmer geworden.

Het ging ongeveer zo:

(baasje)     'Ik ben even weg, tot straks bunny!' 
                  ....
(bunny):     Hmmm wat zal ik eens gaan doen.
                 Aan mijn plafond ruiken, dat is leuk.
                 Zie ik nou mijn etenszak staan?
                 Ik heb wel zin om te eten.
                -Trekt wild aan de onderkant van de zak-
                  EEN GAT, die ga ik groter maken.
                  Hé, er vallen brokjes uit!
                  Feestje!
 
                - Baasje komt thuis en doet de deur open.
                  Zet boodschappentas neer naast hok-

En toen zag ik het. Bunny ging op haar achterpoten staan, en duwde met haar neus tegen haar hok. Ik hoorde het geluid van vallende brokjes.
Ik tilde de zak op en hij voelde toch wel wat lichter dan ik hem achter gelaten had.
Ik verplaatste het naar de keukentafel, en daar staat ie nog steeds. Aangevreten, maar vredevol.

Ik ben een partypooper. Face it.

Komt dat zien, het gat.











(Ik weet dat een deel van de tekst een beetje slordig scheef staat. Ik ben niet scheef, de opmaak doet scheef. Ik weet niet hoe ik het normaal moet krijgen, dus moet het zo maar.)

2 opmerkingen:

  1. Slim konijn ;]

    Ik heb ook nog pokémon op de gameboy colour gespeeld dus ik vind het goed! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha nice :D Word altijd vrolijk van deze jeugdherinneringen xD.

    BeantwoordenVerwijderen